Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeJeszcze raz. Jak na tamte lata... biorąc pod uwagę panujący system i bariery na każdym etapie od projektowania po wykonanie, inżynierom z wfm udało się sporo ciekawostek "przemycić". Sama budowa karoserii - to kawał blachy całkiem zgrabnie wyprofilowanej (w późniejszych już kompozyt), Przedni błotnik, który waży pewnie ze 20kg, wahacz w przednim zawieszeni, powodowało, że motorek był dość ciężki ale stabilny i komfortowo zawieszony. Dziś nie chce się wierzyć, że skuter ten brał udział w rajdach terenowych i całkiem skutecznie sobie radził.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza